תכנון
- אסטרטגייה שיווקית קהל יעד(אנשים,עסקים,צעירים,נשים,גברים וכו') ניתוח השוק,מתחרים וחידוד יתרונות העסק.
- בחירת שם לאתר-domain
- אתר תדמיתי או מכירתי אתר מכירתי מחייב מערכת סליקה מאובטחת,ניהול הזמנות,ניהול מלאי ועוד.
- התאמה שיווקית לסלולארי התאמה טכנית בלבד לא מספיקה,הגולשים מהסלולאר מחפשים מידע תמציתי ומהיר להתמצאות.
עיצוב
- צבעוניות מותאמת לתחום העיסוק ולשפה התקשורתית
- איזון נכון בין יצירתיות לבין פשטות והנעה לפעולה.
- התאמת סוגי האותיות(פונטים) למסרים השונים
- שילוב ואיזון נכונים בין תמונות/ודיאו/מידע כתוב.
תוכן
- מסרים חדים וברורים המבטאים את האסטרטגייה השיווקית.
- דגש על כותרות יצירתיות וברורות.
- מסרים רגשיים המניעים לפעולה.
פיתוח
- עמידה בתקן W3C העולמי
- שרת איכותי לאחסון האתר. מהיר,מגובה,מאובטח,כמות מספקת של כניסות בו זמנית.
- שפות תכנות מובילות המותאמות למנועי החיפוש ברשת כגון html5 , java script .
- מערכת ניהול ידידותית , גמישות מלאה בשינויי ועדכון עצמאי של תכנים, סטטיסטיקות,ניהול הרשאות ועוד.
- סרטון הדרכה ותמיכה טלפונית
קידום
- הטמעה חכמה בקוד האתר של ביטויי חיפוש נפוצים.
- תוכן שיווקי, מאמרים,קישורים ועוד
- המטרה-הופעה במקומות הראשונים בחיפוש עסקים באותו תחום .