תכנון
-
אסטרטגייה שיווקית קהל יעד(אנשים,עסקים,צעירים,נשים,גברים וכו') ניתוח השוק,מתחרים וחידוד יתרונות העסק.
-
בחירת שם לאתר-domain
-
אתר תדמיתי או מכירתי אתר מכירתי מחייב מערכת סליקה מאובטחת,ניהול הזמנות,ניהול מלאי ועוד.
-
התאמה שיווקית לסלולארי התאמה טכנית בלבד לא מספיקה,הגולשים מהסלולאר מחפשים מידע תמציתי ומהיר להתמצאות.
עיצוב
-
צבעוניות מותאמת לתחום העיסוק ולשפה התקשורתית
-
איזון נכון בין יצירתיות לבין פשטות והנעה לפעולה.
-
התאמת סוגי האותיות(פונטים) למסרים השונים
-
שילוב ואיזון נכונים בין תמונות/ודיאו/מידע כתוב.
תוכן
-
מסרים חדים וברורים המבטאים את האסטרטגייה השיווקית.
-
דגש על כותרות יצירתיות וברורות.
-
מסרים רגשיים המניעים לפעולה.
פיתוח
-
עמידה בתקן W3C העולמי
-
שרת איכותי לאחסון האתר.
מהיר,מגובה,מאובטח,כמות מספקת של כניסות בו זמנית.
-
שפות תכנות מובילות המותאמות למנועי החיפוש ברשת כגון html5 , java script .
-
מערכת ניהול ידידותית , גמישות מלאה בשינויי ועדכון עצמאי של תכנים, סטטיסטיקות,ניהול הרשאות ועוד.
-
סרטון הדרכה ותמיכה טלפונית
קידום
-
הטמעה חכמה בקוד האתר של ביטויי חיפוש נפוצים.
-
תוכן שיווקי, מאמרים,קישורים ועוד
-
המטרה-הופעה במקומות הראשונים בחיפוש עסקים באותו תחום .